Aktualności

Menu

Partnerzy

Serwis internetowy Miasta Gdańska Serwis internetowy Miasta Gdańska Serwis internetowy Radcy ds. Edukacji Hiszpanii Serwis internetowy Radcy ds. Edukacji Hiszpanii Rodzina Szkół im. Jana Pawła II Rodzina Szkół im. Jana Pawła II UKS Conrad UKS Conrad Europejski Fundusz Społeczny Europejski Fundusz Społeczny Program Edukacji Morskiej Program Edukacji Morskiej

Wyjście do Centrum Hewelianum

22290075_890598811092448_4331099684144937213_o.jpg

10. października 2017 r. klasa III J pod opieką wychowawcy i szkolnego doradcy zawodowego odwiedziła wstawę interaktywną Dookoła świata w Centrum Hewelianum, która była poświęcona rozwijaniu zainteresowań geograficznych. Wystawa okazała się  doskonałą możliwością rozwijania zainteresowań o ciekawych miejscach i zjawiskach przyrodniczych na świecie. Uczniowie odwiedzili wszystkie kontynenty zdobywając cenną wiedzę o świecie. Mianowicie poznali tajemnic wnętrza ziemi, w tym wulkanów i siły wstrząsów sejsmicznych oraz roślinności Azji. Mogli za pomocą windy przenosić się na różne wysokości i głębokości, dzięki czemu poznali różne zjawiska zachodzące na świecie na różnych wysokościach. Dowiedzieli się jak powstaje fala, poczuli podmuch wiatru o prędkości ponad 120 km/h w specjalnym symulatorze. Zobaczyli też jak zbudowane jest igloo oraz w strefie Antarktydy widzieli zorzę polarną. Podróż „Dookoła Świata" zakończyła się w Europie. Uczniowie uświadomili sobie piękno przyrody naszego kontynentu oraz jego niezwykłą różnorodność kulturową.

Następnie uczniowie klasy III J bardzo aktywnie uczestniczyli w zajęciach edukacyjnych z geografii  Z pamiętnika podróżnika.Zajęcia były prowadzone przez edukatora i okazały się bardzo ciekawe. Uczniowie za pomocą pracy z mapą i globusami zdobywali i utrwalali wiedzę o ciekawostkach podróżniczych na świecie.

Dzięki udziałowi w warsztatach edukacyjnych i zwiedzeniu bardzo ciekawej wystawy interaktywnej uczniowie klasy III J pogłębili wiedzę z geografii i biologii. Lepiej też zrozumieli zjawiska otaczającego ich świata. Ponadto rozwinęli swoje zainteresowania, przygotowując się w ten sposób do planowania dalszej kariery edukacyjnej.